Sayfalar

10 Nisan 2014 Perşembe

FLAŞ FLAŞ FLAŞ BEDAVA DERGİ İNDİRME

Ücretsiz dikiş dergileri diğer aklınıza gelebilecek tüm dergileri indirebilirsiniz deneyin pişman olmazsınız.
sitedeki resimler veya reklamlar istek dışı varlar onlara yapacak birşey yok siz dergi indirmenin keyfini çıkarın dikiş dergilerinin içinde kalıplarıda var evet yanlış duymadınız patrones,look,burda,diana moden vs aklıma gelmeyen tüm dergiler BURAYA tıklayarak girebilirsiniz. şimdiden kolay gelsin indireceğiniz çok dergi var:)

13 yorum:

  1. nedemek inşallah işinize yarar indireceğiniz dergilerin altında desen var yazarsa indirin kalıp var demek:)

    YanıtlaSil
  2. Bu açıklama iyi oldu, biraz evvel bir tane indirdim, olmadı. Bir de böyle deneyim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. :) öğrenmek istediğiniz konuları sorabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olurum sayfamı beğenirseniz çok mutlu olurum:)

    YanıtlaSil
  4. Bu siteyi daha önce de görmüştüm çok karışık sanırım rusçaydı... Daha ayrıntılı açıklama eklerseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  5. evet rusça ama dili o kadar önemli değil siz desenli olan kalıpları indirin desenleri a4 kağıdına numaralarına dikkat ederek çıkartın bantla yapıştırın sırasıyla ve modellerin oradaki numaralara göre kalıbınızı rahatlıkla bulabilirsiniz yada netten çeviri yapabilirsiniz:) umarım açıklama yeterli olmuştur seda hanım:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba gözde hnm bende dergi indirmeye çalıştım ama olmadı seçtiğim derginin altındaki indir butonuna tıklayınca farklı sitelere yönlendiriyor defiles.ru letitbit.net gibi seyler çıkıyor tıklayıncada ücreti istiyor ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim yeni başladım dikişe cevabınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler ismim eda

    YanıtlaSil
  7. Selam ben şunu soracağım. Sayfalar A4 print deyip basarsak orjinal patron ebatlarının A4 e parçalanmış halinin çıkışını almış olacağız değil mi?

    YanıtlaSil